Friday 5 January 2018

APA KAITAN AURA DENGAN KEHIDUPAN


APA KAITAN AURA DENGAN KEHIDUPAN...?

Aura mempengaruhi keseluruhan aspek hidup manusia pada semua level fizikal, mental mahupun spiritual.

"Badan fizikal kita, dan kehidupan material kita adalah 'produk' yang lahir dari Aura kita"

"Aura adalah SEBAB, manakala kehidupan kita (kesihatan, perhubungan dengan sesama, ekonomi, kebahagiaan) adalah AKIBAT"

Aura yang suram atau buruk akan menghasilkan kesihatan yang buruk, perhubungan sosial yang buruk, ekonomi yang buruk, serta memberikan kesialan, kesempitan dan kesengsaraan yang berterusan.

Anda pasti punya pengalaman seperti ini:

Anda sakit. Anda berusaha untuk sembuh dan sihat. Usaha anda sudah sekuat tenaga dan sedaya upaya namun kenapa anda masih juga sakit, sedangkan ada orang sakit seperti anda tapi sembuh begitu mudah dan cepat. Kenapa???

Anda kesempitan ekonomi. Anda sudah berusaha sedaya upaya kerja siang malam begitu fokus namun kesempitan ekonomi yang anda alami seperti tiada penghujungnya. Sedangkan ada orang di luar sana dengan begitu mudahnya mendapat rezeki yang melimpah-limpah dengan usaha yang sangat minima. Kenapa???

Kenapa anda sering berada di tempat yang salah pada masa yang salah? Kenapa anda sering berada di tempat dan masa yang ada musibah? Kenapa anda selalu terlepas peluang-peluang baik?

Jawapannya:

Kerana Aura anda telah suram atau telah buruk. Aura anda ada sekatan sehingga tidak dapat memancar dengan terang dan harmoni.

Seluruh alam ini adalah Vibrasi Energi. Ini hakikat Hukum Fizik Kuantum. Kita adalah atom-atom yang saling sambung-menyambung. Kita adalah Lautan Energi yang satu dan saling mempengaruhi. Aliran energi sentiasa berputar dari alam semesta ke diri kita, dari diri kita ke alam semesta di dalam kesatuan Lautan Energi ini. Apabila Aura kita ada sekatan, maka aliran energi antara kita dan alam semesta tidak harmoni membuat kita selalu terkecuali dari mendapat anugerah-anugerah kehidupan..

Kondisi Aura anda boleh anda lihat pada 'Keadaan Perasaan anda'. Aura yang suram dan buruk akan bertanda sebagai perasaan-perasaan yang negatif, susah hati, sedih, kecewa, takut dan sekelasnya. Lalu ia akan terzahir di dalam kehidupan dalam bentuk kesusahan-kesusahan, kesempitan-kesempitan, dan kesialan-kesialan.

Selagi aura tidak d bersihkan, selagi itulah kesempitan2 perasaan dan kehidupan akan terus berlarutan..

Di QI center kami telah menemui solusi pembersihan dan pemulihan aura2 yang suram dan buruk melalui terapi gelombang aura dan yg plg mudah dan simple hanya dengan menggunakan wangian7aura, wangian yg telah d tenagakan dgn tenaga universal yg sangat super duper... 

Mengubah Aura, Mengubah Kehidupan.

AURA CANTIK, KEHIDUPAN  INDAH DAN HARMONI....



...💝for all...

No comments:

Post a Comment

Cara Penggunaan Wangian 7 Aura (W7A)

Diatas kami kongsikan cara penggunaan Wangian 7 Aura (w7a) Bersama Master Umar Paranorms Keterangan Lengkap amat bermanafaat untuk ...